مسیر سایت

یکشنبه, 11 شهریور 1397 05:10

تاریخچه

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)


این صفحه کاغذ توسط آلمانی Henschel در Luckenwalde در سال 1867 اختراع شد.

در سال 1908، ساموئل جک  افسر بهداشت عمومی در کانزاس بود. او  هنگامی که در یک قطار بود  یکی از بیماران سل را دید که یک آب آشامیدنی معمولی و یک سطل آب (یک روش عمومی برای آب آشامیدنی)  را مصرف می کردند. درست در پشت بیمار او یک دختر جوان بود که از همان  سطل آب  می نوشید.  هم این جا بود که از این روش فکر جالبی  به  مغز او الهام شد . و از آن به  بعدنوشیدن با ظروف عمومی ممنوع شد. . با توجه به این روند، لارنس لوئلن و هیو مور یک فنجان کاغذی یکبار مصرف به نام "جام سلامتی"  را اختراع کردند .و بعد از آن نام  "جام Dixie" را تغییر دادند.

فنجان های مخروطی با استفاده مجدد از تجاری سازی صفحات و کاسه های تک کاربره، کارد و چنگال های چوبی و غذاهای کاغذی به دنبال داشت. در دهه 1930 این محصولات به طور گسترده ای برای تغذیه مردان و زنان که در سدها، پل ها و جاده ها در  ادارات کار می کردند استفاده می شد. در دهه 1940 آنها برای تغذیه کارگران کارخانه دفاعی مورد استفاده قرار گرفتند.

پس از جنگ جهانی دوم، مواد بسته بندی  و مواد غذایی مانند پلاستیک و پلی استایرن ساخته شد. خصوصیات منحصر به فرد این مواد (عایق بندی و کاهش وزن) و توانایی آنها برای ساخت انواع شکل ها و اندازه ها بود ، اپراتورهای خدمات غذا و مصرف کنندگان را با انتخاب گسترده ای از بسته بندی ارائه می دادند.

یک پیشرفت عمده در بسته بندی یکبار مصرف غذا در سال 1948 اتفاق افتاد که رستوران تازه تاسیس مک دونالد بسته به بازسازی منو خود بسته شد. در کنار تغییر اقلام منو، رستوران می خواست تغییر شیوه شستشو و ماشین ظرفشویی، را به امکانات رستوران اضافه نماید و پس از  شش ماه  دوباره آغاز به کار کرد 

خواندن 635 دفعه آخرین ویرایش در پنج شنبه, 30 بهمن 1399 22:00